1. Wat is Toyalot?

Je vindt alle informatie over wie we zijn en wat we doen hier terug

2. Hoe werkt Toyalot?

In het kort: je kiest een abonnementsformule (per maand, per 2 maanden, per 3 maanden), je geeft je gegevens in en wij leveren je maandelijks/2maandelijks/3maandelijks een nieuwe box vol duurzaam en educatief speelgoed. Meer informatie vind je terug op onze website.

3. Kan ik zelf kiezen wat er in mijn box komt?

Momenteel nog niet, maar dit zien we wel gebeuren in onze toekomstvisie.
Blijf hiervan op de hoogte door op onze nieuwsbrief in te schrijven!

4. Waar leveren jullie?

We leveren over heel Vlaanderen.

5. Mijn kind is ouder dan 6 jaar, wat nu?

Momenteel voorzien we nog geen speelgoed voor kinderen ouder dan 6 jaar. Dit zien we uiteraard wel gebeuren in onze toekomstvisie! Blijf hiervan op de hoogte door op onze nieuwsbrief in te schrijven!

6. Mijn kind vindt al het speelgoed uit jullie doos zo leuk dat ik de doos graag langer
zou houden, kan dat?

Alles kan! Stuur ons een mailtje via hallo@toyalot.be en we regelen een oplossing!

7. Mijn kind vindt jullie speelgoed zo leuk dat ik het graag aan wil kopen, kan dat?

Indien je kind het speeltje echt niet los kan laten, kunnen wij het altijd opnieuw meeleveren met de volgende box. Ook hier weer, je raadt het al, een mailtje richting hallo@toyalot.be

8. Mijn kind heeft in al zijn jeugdig enthousiasme een speeltje kapot gemaakt, wat
nu?

Toyalot gaat altijd uit van het beste van de mens. Wanneer schade vastgesteld wordt bekijken we de aard van de schade. Indien het om slijtage gaat brengen we dan ook geen kosten in rekening. Indien het gaat om niet spelgerelateerde schade gaat wordt daarentegen een forfaitaire vergoeding van €5 per stuk in rekening gebracht.

Wanneer een stuk ontbreekt vragen we in de eerste plaats om het stuk alsnog terug te brengen. Wanneer dit niet lukt binnen de week na de wissel wordt een vergoeding overeenkomstig met de waarde van het stuk speelgoed in rekening gebracht.

9. Ontvang ik gloednieuw speelgoed?

Ben je onze allereerste klant, dan ontvang je gloednieuw speelgoed! Indien niet, dan ontvang je geen nieuw speelgoed. We staan namelijk volledig achter het sharing economy concept, en dus ontvang je ook speelgoed dat mogelijk al eens bij een ander kind in een box heeft gezeten.
Waar we wél voor zorgen, is dat het speelgoed dat je ontvangt zo goed als nieuw is: volledig, in goede staat én hygiënisch.

10. Is dat speelgoed wel hygiënisch?

We beseffen bij Toyalot dat je als ouder erg begaan bent met de gezondheid van je kind. Dat zijn wij ook!
Bij elke wissel van box komt al het speelgoed éérst terug bij ons, waar het gecontroleerd wordt op schade (veiligheid voor alles!) en daarna professioneel en hygiënisch gereinigd wordt met ecologisch verantwoorde producten dankzij onze professionele stoomreinigers die efficiënte verwijdering van bacteriën garanderen.
Pas daarna kan het speelgoed terug in een andere box belanden.

Zo hoef je als ouder niet in te zitten met de gezondheid van je kind maar kan je je kind zonder zorgen laten spelen met het prachtige speelgoed uit onze box.

11. Wat bedoelen jullie met duurzaam, educatief en ecologisch verantwoord speelgoed?

We verwijzen je graag naar de juiste pagina op onze site.

12. Mijn kind heeft allergieën, wat kunnen jullie doen?

Al ons speelgoed wordt telkens volledig gereinigd en dit op een ecologische manier. Daarnaast is elk stuk speelgoed ook volledig allergievrij van verf tot materie!
Je kan echter altijd tijdens het bestellen van je box opmerkingen meegeven omtrent eventuele allergieën.

13. Kan ik enkel als ouder een box bij jullie bestellen?

Uiteraard niet! We verwelkomen iedereen: ouders, grootouders, meters, peters, oom, tante, broer, zus, neef, buurvrouw, babysit, …
Tip: doe eens een box van Toyalot cadeau op een verjaardagsfeestje! Plezier gegarandeerd!
Tweede tip: als grootouder is het altijd leuk om speelgoed in huis te hebben als het kleinkind komt spelen. Wil je graag een wisselend aanbod aan speelgoed zonder grote aankopen te moeten doen en geen groeiende speelgoedberg te hebben, dan is Toyalot het antwoord op al je vragen! Glimlach bij levering inbegrepen!

 

14. Wat is een automatische betaling?

Bij het plaatsen van een bestelling wordt automatisch een abonnement geactiveerd. Deze activering gaat gepaard met het opstarten van een domiciliëring. Dit impliceert dat elke 1, 2 of 3 maand of elk jaar (afhankelijk van het type abonnement die de klant heeft gekozen), een kost zal worden afgetrokken van zijn rekening. Producten die niet gekoppeld worden aan een automatische betaling, zijn cadeaubonnen en vakantiepaketten, daar het hierbij niet gaat om een abonnement maar om een eenmalige aankoop van een product. De klant kan zijn abonnement (en bijgevolg de domiciliëring) wel op eender welk moment terug opzeggen via https://toyalot.be/stopzetten-toyalot-abonnement/ . Vanaf de box terug ingewisseld is, zal het abonnement stopgezet worden.