1. Wat is Toyalot?

Je vindt alle informatie over wie we zijn en wat we doen hier terug

2. Hoe werkt Toyalot?

In het kort: je kiest een abonnementsformule (per maand, per 2 maanden, per 3 maanden), je geeft je gegevens in en wij leveren je maandelijks/2maandelijks/3maandelijks een nieuwe box vol duurzaam en educatief speelgoed. Meer informatie vind je terug op onze website.

3. Kan ik zelf kiezen wat er in mijn box komt?

Momenteel nog niet, maar dit zien we wel gebeuren in onze toekomstvisie.
Blijf hiervan op de hoogte door op onze nieuwsbrief in te schrijven!

4. Waar leveren jullie?

We leveren over heel Vlaanderen.

5. Mijn kind is ouder dan 6 jaar, wat nu?

Momenteel voorzien we nog geen speelgoed voor kinderen ouder dan 6 jaar. Dit zien we uiteraard wel gebeuren in onze toekomstvisie! Blijf hiervan op de hoogte door op onze nieuwsbrief in te schrijven!

6. Mijn kind vindt al het speelgoed uit jullie doos zo leuk dat ik de doos graag langer
zou houden, kan dat?

Alles kan! Stuur ons een mailtje via hallo@toyalot.be en we regelen een oplossing!

7. Mijn kind vindt jullie speelgoed zo leuk dat ik het graag aan wil kopen, kan dat?

Indien je kind het speeltje echt niet los kan laten, kunnen wij het altijd opnieuw meeleveren met de volgende box. Ook hier weer, je raadt het al, een mailtje richting hallo@toyalot.be

8. Mijn kind heeft in al zijn jeugdig enthousiasme een speeltje kapot gemaakt, wat
nu?

Geen probleem hoor, we beseffen dat kinderen enthousiast kunnen zijn, zeker met zo’n leuk speelgoed. Laat ons dat gewoon even op voorhand weten via hallo@toyalot.be  en we bekijken samen de oplossing.
Het enige wat we vragen is dat je zorg draagt voor het speelgoed alsof het van jou is (want dat is het voor deze periode natuurlijk ook).

9. Ontvang ik gloednieuw speelgoed?

Ben je onze allereerste klant, dan ontvang je gloednieuw speelgoed! Indien niet, dan ontvang je geen nieuw speelgoed. We staan namelijk volledig achter het sharing economy concept, en dus ontvang je ook speelgoed dat mogelijk al eens bij een ander kind in een box heeft gezeten.
Waar we wél voor zorgen, is dat het speelgoed dat je ontvangt zo goed als nieuw is: volledig, in goede staat én hygiënisch.

10. Is dat speelgoed wel hygiënisch?

We beseffen bij Toyalot dat je als ouder erg begaan bent met de gezondheid van je kind. Dat zijn wij ook!
Bij elke wissel van box komt al het speelgoed éérst terug bij ons, waar het gecontroleerd wordt op schade (veiligheid voor alles!) en daarna professioneel en hygiënisch gereinigd wordt met ecologisch verantwoorde producten dankzij onze professionele stoomreinigers die efficiënte verwijdering van bacteriën garanderen.
Pas daarna kan het speelgoed terug in een andere box belanden.

Zo hoef je als ouder niet in te zitten met de gezondheid van je kind maar kan je je kind zonder zorgen laten spelen met het prachtige speelgoed uit onze box.

11. Wat bedoelen jullie met duurzaam, educatief en ecologisch verantwoord speelgoed?

We verwijzen je graag naar de juiste pagina op onze site.

12. Mijn kind heeft allergieën, wat kunnen jullie doen?

Al ons speelgoed wordt telkens volledig gereinigd en dit op een ecologische manier. Daarnaast is elk stuk speelgoed ook volledig allergievrij van verf tot materie!
Je kan echter altijd tijdens het bestellen van je box opmerkingen meegeven omtrent eventuele allergieën.

13. Kan ik enkel als ouder een box bij jullie bestellen?

Uiteraard niet! We verwelkomen iedereen: ouders, grootouders, meters, peters, oom, tante, broer, zus, neef, buurvrouw, babysit, …
Tip: doe eens een box van Toyalot cadeau op een verjaardagsfeestje! Plezier gegarandeerd!
Tweede tip: als grootouder is het altijd leuk om speelgoed in huis te hebben als het kleinkind komt spelen. Wil je graag een wisselend aanbod aan speelgoed zonder grote aankopen te moeten doen en geen groeiende speelgoedberg te hebben, dan is Toyalot het antwoord op al je vragen! Glimlach bij levering inbegrepen!

14. Kan ik Toyalot voor voor eenmalig bestellen?

Dat kan zeker! Op het einde van de gekozen periode (1, 2 of 3 maanden) komen wij de box terug ophalen waarna je zelf kiest of er een verlenging komt of niet. Het abonnement is met andere woorden op elk moment opzegbaar. Meer nog, doordat we niet met een automatische betaling werken wordt een abonnement enkel verlengd als dit actief werd aangegeven. Hierdoor vermijden we kosten of omslachtige procedures voor mensen die er niet aan gedacht hebben hun abonnement stop te zetten.